Ładnie, bardzo ładnie!

Ewa Mićka zdominowała tzw. media zawierciańskie. Relacja z jej rozprawy sądowej i wywiad to hicior końca tygodnia poprzedniego i mocne zaczęcie tygodnia bieżącego. Oto co wyczytać można Radna podkreślała, że “to, co mi zarzucacie, jest śmieszne”.

To, że kazano mi poleceniem służbowym realizować zadania, których nie realizowałam od 2,5 roku wiedząc doskonale o tym, że moim pracowników nie ma, natychmiast kazano mi zrobić przetarg i wrzucić go na platformę, natychmiast w tym samym dniu i tylko czekano kiedy popełnię błąd. I te błędy tutaj są. Ja się przyznaję.

Ja Was przepraszam, ale numer, jaśnie pani kierownik kazano realizować zadania, które jako kierownik powinna umieć nadzorować pracowników, którzy na co dzień te zadania wykonują :) a pani kierownik nie wykonywała ich od 2,5 roku. Mam pytanko, jakże pani kierownik nadzorowała tę rzeszę, uwaga, uwaga … dwóch pracowników... chylę czoła, że to wszystko ogarniała :)

A wywiad? To następne zaskoczenie. Otóż okazuje się, że tzw. budżet zrównoważony, to źle. Dlaczego źle? Bo jak zrozumiałem wg Pani Radnej Ewy Mićki, taki budżet bez deficytu, może świadczyć o zbyt niskich nakładach na inwestycje :) Demiurg ekonomiczny i guru samorządności w jednym.

Jeszcze bardziej kuriozalne jest tłumaczenie kolegi partyjnego Pawła Kaziroda z udziału w głosowaniu, które dotyczyło jego interesu prawnego. Pani radna łaskawa była wspomnieć, że jej towarzysz partyjny Paweł Kaziród zagłosował, bo Pani przewodnicząca wyczytała go do głosowania. :) No kurcze blade, musiał, no musiał i kropka. Było nie było, to że radny Kaziród głosował jest winą przewodniczącej Chawuły. No mistrzyni logiki ta nasza radna. Podczas normalnych sesji (ta ostatnia odbywała się w trybie zdalnym) każdy radny głosuje za pomocą urządzenia do głosowania, jeżeli radny Kaziród dostałby takie urządzenie, to już musiałby, choćby skały s...y, musiałby głosować. Jedynym sposobem, aby radny nie głosował, byłoby odebranie mu takiego ustrojstwa. Ładnie, bardzo ładnie!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ZĄB ZUPA ZĘBOWA

Och..czy może Ech

aferalne cze zaaferowane...